همین جا با هم با سلامتی

توضیح در باره نحوه سلامتی

همین جا با هم با سلامتی

توضیح در باره نحوه سلامتی

این وبلاگ در مورد سلامتی سخن می گوید هر آنچه در رابطه با سلامتی مهم است. به ویژه عمل اسلیو معده و سایر جراحی های لاغری مانند بای پس و بالون معده

چگونه یک جراح خوب انتخاب کنیم؟

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۵۰ ب.ظ

امروز می خوام درمورد انتخاب کردن یه جراح خوب با شما صحبت کنم.

میدونید به نظر من وقتی آدم قراره عمل کنه یه حس عجیبی داره.

انگار قراره بمبره و زنده بشه .

حس خاصیه توضیحش خیلی سخته.

من وقتی قرار بود جراحی برای خودم انتخاب کنم اول توی گوگل سرچ کردم راستش یه سریم به نی نی سایت زدم.

ولی واقعا هیچ کدومش اونجوری که باید به دردم نخورد.

بعد راه افتادهبودم تز دیگران پرس و جو که ایا شما میدونید کدوم دکتر جراح خوبه ؟! 

چجوری اعتماد کنیم به یه جراح؟

خوب نمیتونم  بگم لاین راه خوبی نیست ولی اول و آخر آدم باید خودشدکترشو ببینه .

خوب همین حس اعتماده خیلی خیلی به نظرم مهمه.

اگه اعتماد نباشه هیچی فایده نداره.

خیلی راحت به نظرم با صحبت کردن با جراحتون البته شاید تو چند جلسه میتونید متوجه بشید که خوبه یا نه.

من قرار بود یه دوره ای بای پس معده انجام بدم Gastrric Bypass .

 

تقریبا مثا همه اولین گزینم همین اینستاگرام بود که همه دنباش می گردن.

ولی خوب به نظرم آدمای کلاش هم زیادن که با لاخره به این وبسایت رسیدم.

خیلی اطلاعات جالبی داشت نه فکر کنید دارم تبلیغشونو میکنما ولی به نظرم  اینجا کلیک کنید  و خودتون ببینید.

من یه حس صداقت پیدا کردم بعد پیششون ویزیت شدم چند مرتبه و آخرشم عمل شدم.

نمیدونم شایدم تجربه من تو عمل بای پس معده خوب بود اینجا.

ولی به هر حال به نظرم ارزش یه بار امتحان کردنو داره.

  • رضا جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی